Παρασκευή, Δεκεμβρίου 02, 2011

Σεβασμός...



" 1940-2011 φιλικά, Αλέξανδρος " : ΑΠΛΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ !
Προβλήθηκε στο 4 Λύκειο Βύρωνα κατά τη διάρκεια της γιορτής της 28ης Οκτωβρίου

Το βρήκα στο blog από το οποίο μαθαίνω τα νέα. Αν το έκανε μαθητής αυτό το video τότε υποκλίνομαι και δηλώνω τον σεβασμό μου στη λιτότητα της εικόνας και την ευστοχία του λόγου. Αν το έκανε καθηγητής, ζηλεύω και δηλώνω συνοδοιπόρος, έστω και από το διαδίκτυο.
Δεν τολμώ να κάνω οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση... Καταπίνω τις όποιες αντιρρήσεις μου επειδή το θετικό σοκ που έλαβα σήμερα το πρωί, λίγο πριν φύγω για το σχολείο μου είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο!

2 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Όντως είναι πολύ καλό. Έξυπνο, ποιητικά δοσμένο με πολύ δύναμη στα λόγια και τη σκηνοθεσία...

Dinos-Art είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Σπύρο μου για την αυριανή σου γιορτή. Φιλιά σε όλους σας.
Αν θέλεις μπαίνεις στην ιστοσελίδα μου για να δεις στιγμιότυπα από την έκθεσή μου στον ΕΙΡΜΟ - αλληλεγγύη στο Ελληνικό Παιδικό Χωριό Φιλύρου - που έληξε την Πέμπτη. Θα δεις πολλούς φίλους.