Κυριακή, Μαρτίου 20, 2011

Πρόσφυγες, στρατιώτες, φίλοι και τακίμια στο ...ψυχιατρείο!

Συγκινητικά όμορφη ήταν η βραδυά του Σαββάτου 19 Μαρτίου 2011 στο καφεζυθεστιατόριο το ψυχιατρείο. Οι φίλοι έκαναν και πάλι το θαύμα τους και με συντρόφεψαν στην προβολή της ταινίας μου Δι' εγκαταστάσεως 1914. Πολλές φορές, κυρίως λίγο πριν φτάσει η ώρα μιας προγραμματισμένης εκδήλωσης, με πιάνει μια μελαγχολία και κολλάω σε κάποιες λεπτομέρειες (τεχνικές συνήθως που με δυσκολεύουν) για να δηλώσω (μέσα μου, για εσωτερική κατανάλωση) πως: τέρμα, άλλη φορά δεν διοργανώνω τίποτε. Θα πηγαίνω μόνο όταν με καλέσουν, αν με καλέσουν. Μα ο διάολος είναι μέσα μου και σαν μαζεύονται συντρόφια, συνοδοιπόροι και τακίμια και κυλάει το πρόγραμμα όπως το φαντάστηκα κι ακόμα καλύτερα, βουρκώνω, τους ευχαριστώ και συνεχίζω...






2 σχόλια:

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Να συνεχίζεις Σπύρο!

Ήταν υπέροχη η βραδιά.
Δεν είναι μονάχα που έβλεπα τον χώρο του στρατοπέδου στα χρόνια μαθητικά μου χρόνια, είναι που η ιστορία και της δικής μου οικογένειας συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τον χώρο αυτόν.

Να είσαι πάντοτε καλά.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ήταν υπέροχη βραδιά. Συγκινητική και ταυτόχρονα επιμορφωτική. Προσωπικά την απόλαυσα την ταινία γιατί δεν είχα δει το υλικό. Καλή συνέχεια...